دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1403 - 16:12

رنکینگ اتحادیه جهانی | عباس ابراهیم زاده و عادل پناهیان به دیدار فینال راه یافتند

رنکینگ اتحادیه جهانی | عباس ابراهیم زاده و عادل پناهیان به دیدار فینال راه یافتند
مسابقات ۷ وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد رنکیگ اتحادیه جهانی کشتی جام امره پولیاک و وارگا یانوس از ظهر امروز به وقت ایران در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.
کد خبر : 915568

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان مسابقات مقدماتی، عباس ابراهیم زاده در وزن ۶۵ کیلوگرم و عادل پناهیان در وزن ۷۹ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و شهداد خسروی در وزن ۶۱ کیلوگرم و ابوالفضل بابالو در وزن ۹۷ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند.

نتایج ۶ نماینده کشورمان در روز نخست این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم علی مؤمنی در دور نخست مقابل غلام جان عبداله یف از ازبکستان با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، مومنی حذف شد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم شهداد خسروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر نیلز لوترت از سوئیس را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب آرسن هاراتونیان دارنده مدال برنز جهان و قهرمان اروپا از ارمنستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف گئورگی گوناشویلی از گرجستان می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۷ کشتی گیر و در دو گروه به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، عباس ابراهیم زاده در مبارزه نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر گئورگی زیلاگی از مجارستان را شکست داد وی در مبارزه بعدی با نتیجه ۷ بر ۲ آستین گومز از مکزیک را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت. ابراهیم زاده در این مرحله با نتیجه ۶ بر صفر از سد حاجی علی اف قهرمان جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از آذربایجان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. ابراهیم زاده در این دیدار به مصاف کوتارو کایوکا از ژاپن می‌رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم محمدعلی عموزاد در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب آکاکی کمرتلیدزه دارنده مدال نقره اروپا از گرجستان شد و با توجه به شکست حریفش در دور بعد، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که با حضور ۶ کشتی گیر و در دو گروه به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، عادل پناهیان در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر میهایل گئورگیف از بغارستان را شکست داد وی در مبارزه بعدی با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب شمس الدین فتایریا از الجزایر شد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۴ اسخربک گولایف از اسلواکی را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. پناهیان در این دیدار به مصاف اوتاری باگوری از گرجستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم ابوالفضل بابالو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ریچارد وگ از مجارستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل علیشیر یرگالی دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف ابراهیم جیفتجی از ترکیه می‌رود.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۹:۳۰ امشب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته